PRODUK JAMU SUSUK DARA

Sabtu, 19 Mei 2012

TAWARAN UNTUK MENJADI AGEN JAMU SUSUK DARA


TAWARAN AGEN

MODAL: RM100

TEMPAT / SHOPLOT : TIDAK PERLU

LESEN PERNIAGAAN: TIDAK PERLU

PRODUK: 

1- JAMU SUSUK DARA “ Rahsia Pengantin Dara” X 2 UNIT

PERANAN AGEN: MEMPROMOSIKAN DAN MEMBIMBING PENGGUNA DENGAN MAKLUMAT YANG BETOL PENGGUNAAN PRODUK SUSUK DARA

TAWARAN KADAR KEUNTUNGAN: 20% AGEN, 15% PENGEDAR, 15% STOKIS DAN 50% PENGELUAR

KEISTEMEWAAN: 
1- Dengan Setiap Pembelian Dimana – mana Stokis atau Pengedar mahupon Pengeluar SUSUK DARA less 20% seumur hidup.
2- Tidak terhad dan terbuka untuk semua individu.

137 ulasan:

  1. macam mana nak jadi agen ni? :) email saya di viajon2@gmail.com

    BalasPadam
  2. emailkan saya, untuk jadi agen.....sarahmoon82@yahoo.com

    BalasPadam
  3. mcm mn nk jd ejen?

    BalasPadam
  4. sy berminat nk jd ejen.

    BalasPadam
  5. berminat tuk jadi ejen...emal sy massyurabeautiful@gmail.com

    BalasPadam
  6. Email sy psl agent ni

    ummi.walid8228@gmail.com

    BalasPadam
  7. beminat untuk menjadi agent..email sya di nicelady_anna@yahoo.com..tenkiu

    BalasPadam
  8. Berminat nak jadi agent.emel diahusna14141@gmail.com

    BalasPadam
  9. berminat nak jadi agen...liezabas@yahoo.com

    BalasPadam
  10. nk jd agent...erizawani7379@yahoo.com

    BalasPadam
  11. saya nak jadi agen....sunartisa@tnb.com

    BalasPadam
  12. saya berminat utk jadi agen...emel saya rohanazainol@yahoo.com...

    BalasPadam
  13. saya azura n saya begitu berminat utk mnjadi agen jamu susuk dara.tlg email saya sitiazura_69@yahoo.com

    BalasPadam
  14. saya azura n saya berminat utk mnjadi ejen n tlg email saya sitiazura_69@yahoo.com

    BalasPadam
  15. Sy nk jd ejen....email pls.... rosse_1305@hotmail.com

    BalasPadam
  16. mcmana mau jadi ahli

    BalasPadam
  17. saya berminat nak jadi ejen..sila email detail ke nurmelissabalqis@gmail.com

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum..sy berminat nk jd pengedar..sila email detail ke su_zie71@yahoo.com tq.

    BalasPadam
  19. assalamualaikum...sgt berminat nak jadi agen..emailkan detailnya ke nkhomedeco@gmail.com tq

    BalasPadam
  20. macam mana nak jadi agen ni? :) email saya di peeja81@gmail.com

    BalasPadam
  21. saya berminat sangat nak jadi agen ... atau pengedar ke bleh lah email saya ... lienareamy@gmail.com

    BalasPadam
  22. saa berminat nak jadi agent pm me...mazzy89@yahoo.com tq....

    BalasPadam
  23. saya naak jadi agen ,,ni email saya.cikein@ymail.com

    BalasPadam
  24. Saya pun berminat nak jd ajen. Email saye
    honey_rich83@ yahoo.con

    BalasPadam
  25. Saya berminat nak jadi agen.
    e-mail: norhanizahawang@gmail.com

    BalasPadam
  26. emel saya pjusfiza@yahoo.com

    BalasPadam
  27. saya berminat. email: mawardah.official@yahoo.com

    BalasPadam
  28. Salam,
    Saye berminat untuk menjadi Agen. Adakah tawaran masih dibuke ?
    Boleh berikan lanjut melalui email saye ;
    suziwanassz83@yahoo.com
    tq.

    BalasPadam
  29. berminat nak cuba & jadi ejen..plss pm saya di la.azura@gmail.com tq :)

    BalasPadam
  30. Sya nk jadi ejen email saya" haiqalmama@yahoo.com

    BalasPadam
  31. Salam..sy berminat utk jadi ejen..bole email..
    azwinhana705@gmail.com

    BalasPadam
  32. BERMINAT NAK JADI AGEN..DAH BELI JPD.. NEXT MONTH BARU BOLEH PAKAI..ladybird_comell@yahoo.com

    BalasPadam
  33. salam....sy berminat mnjadi agen...sila email sy misssyazana13@gmail.com

    BalasPadam
  34. salam sy berminat jadi agen email sy shiena.roslina@gmail.com

    BalasPadam
  35. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  36. Salam sy minat nk jd ajen or ahli email ikinaminnordin14@yahoo.com

    BalasPadam
  37. hi, berminat untuk menjadi agent/pengedar/stokis
    tolong email ke lohidj@yahoo.com
    tq.

    BalasPadam
  38. Saya berminat untuk menjadi agen/pengedar/Stokis
    tolong email kepada saya shamiza.effa@yahoo.com
    TQ..

    BalasPadam
  39. sye sangat berminat untuk menjadi egen/pengedar.....ini email sye hafifahalim@yahoo.com

    BalasPadam
  40. sy berminat nak jd agen/pengedar
    emel sy normala_mhd@yahoo.com

    BalasPadam
  41. Saya berminat nak jadi agen..email saya amizza87@gmail.com

    BalasPadam
  42. saya berminat utk menjadi agent. sila email saya : nuramandadania@gmail.com

    BalasPadam
  43. saya berminat utk menjadi agen jsd. pls email to me afiza919@gmail.com. asap

    BalasPadam
  44. assalaamualaikum.. saya sangat berminat untuk menjadi agen jamu susuk dara.. email saya fazlin_any@yahoo.com

    BalasPadam
  45. Saya berminat nk jadi ejen.emel saya suhaina_ani@yahoo.com

    BalasPadam
  46. Saya berminat untuk menjadi ejen.emel saya suhaina_ani@yahoo.com

    BalasPadam
  47. assalam sy berminat nk jadi agent email sy ke saifudin.saidun@gmail.com
    time kasih

    BalasPadam
  48. saya berminat menjadi agen...email saya ke ziela.ismail@gmail.com

    BalasPadam
  49. plz email kn...berminat nk jd egen la....email saya qasehsyakilah89@yahoo.com

    BalasPadam
  50. salam,saya dari Brunei dan berminat jadi agen...email saya nurul_abd.latif@live.com.au

    BalasPadam
  51. berminat nk jd agen jgk...
    aries_2813@yahoo.com.my

    tq

    BalasPadam
  52. Hi salam berminat nak jadi agen tlg email saya di alizasamin@gmail.com

    BalasPadam
  53. berminat nk jadi agen..tolong email azy.topan@gmail.com

    BalasPadam
  54. Sy juga berminat...tlg email ctrohani80@gmail.com

    BalasPadam
  55. saya berminat jadi agen- mas_picanto@yahoo.com

    BalasPadam
  56. email detail mcm mana nak jadi agent untuk saya juga..
    comegirl_sns87@yahoo.com

    BalasPadam
  57. boleh sy dpt kn contact no utk jadi agent ni...

    BalasPadam
  58. saya berminat nak jadi agent jamu susuk dara ni, kalau masih ada peluang untuk jadi agent please email me on sazreenazaldy@yahoo.com

    BalasPadam
  59. Saya juga berminat nak jadi agen. No saya 0194250505. Email saya : norhaida.kamarudin@continental-corporation.com harap saya ada peluang.

    BalasPadam
  60. Sy jgk berminat nk jd agen ''''syam7025@gmail.com'''''

    BalasPadam
  61. JSD ni nampak berkesan. saya nak cuba & nak jadi agen sekali gus. Boleh email saya..? mordiana80@hotmail.com

    BalasPadam
  62. Sy Siti Zaleha..sy prnah guna produk jsd n sgt brminat jd agen..plzz email sy ctzaleha0801@yahoo.com

    BalasPadam
  63. mcm mn nakjd agen? email sy di thevioletice@gmail.com. TQ. ;)

    BalasPadam
  64. Email sya utk mnjadi agen; na4224@gmail.com tq

    BalasPadam
  65. Sy minat nak jd egen. hannyeta90@yahoo.com tq

    BalasPadam
  66. saya berminat, pm saya waterlily_watie@yahoo.com.my

    BalasPadam
  67. sy berminat,pm sy zafwanz@yahoo.com

    BalasPadam
  68. sy brmint nk jd agen...01119992473 n email ariana07092010@gmail.com

    BalasPadam
  69. Berminat utk jd ajen/ stokis. Boleh email kpd nhayanie@yahoo.com

    BalasPadam
  70. Sy minat nak jadi agen.. Email sy kat: kittyh@yahoo.com or sms kat 01112663149

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan email: kittyh141@yahoo.com

      Padam
  71. Salam..saya minat nak jd agen..
    Email saya aqimbahrin@gmail.com

    BalasPadam
  72. salam saya mnat nak jadi agent cmne saya nak berurusan
    ini email saya

    BalasPadam
  73. Hi!!! sy berminat nak jd agen email sy roselynjalong@gmail.com

    BalasPadam
  74. Assalamualaikum..hi saya berminat nak jadi pengedar dan agen.email sya at. Bettyabraham225@gmai.com

    BalasPadam
  75. Sy berminat
    Email saya radziahenn@gmail.com

    BalasPadam
  76. email sy :rina_risal@yahoo.com

    BalasPadam
  77. Sy bermint
    Pls email sy honey060879@hotmail.com

    BalasPadam
  78. emel sy at fauzeah84@gmail.com

    BalasPadam
  79. Saya berminat nk jadi agen. Email saya di haslin112@yahoo.com

    BalasPadam
  80. salam sy ingin tahu bagaimana menjadi agen.. email sy. yatt86.ns@gmail.com

    BalasPadam
  81. Saya berminat jadi agent emai sy di
    husnaazlansyahhanif@yahoo.com

    BalasPadam
  82. Saya berminat nk jadi agen. Email saya laiyla_iyla@yahoo.com

    BalasPadam
  83. berminat nak jd agen..email jas_nora@yahoo.com

    BalasPadam
  84. saya berminat nk jd agen email saya julhayatyjolly@yahoo.com

    BalasPadam
  85. email saya zierajsns@gmail.com

    BalasPadam
  86. Salam...saya berminat menjadi agen/pengedar/stokis...email succes6196@gmail.com

    BalasPadam
  87. Salam sis, saya berminat utk jadi ejen. Email saya di khamsahmohajir@gmail.com. Tk

    BalasPadam
  88. salam.saya berminat nak jadi agen.boleh email nordiana.jamil@gmail.com

    BalasPadam
  89. slm sy berminat nk jadi agen ..boleh email kt rosebaishary@gmail.com

    BalasPadam
  90. salam. sy berminat nk jg agen..emailkat kakdahtijarah@gmail.com

    BalasPadam
  91. assalam...sila emailkan sy syarat utk jadi agen ke sayangkusolihin@yahoo.com.my

    BalasPadam
  92. Assalam sila email saya noorhasikin.abdhamid@yahoo.com

    BalasPadam
  93. Salam, sila email saya untuk keterangan yang lebih lanjut. aesahyusof@ymail.com. Tq

    BalasPadam
  94. emalkan kpd saya mafamajujaya@gmail.com atau hubungi saya (0175515074).. tq

    BalasPadam
  95. Salam.. Boleh info pasal menjadi agen susuk dara ni? hedzma82@gmail.com

    BalasPadam
  96. salam...saya berminat mnjd agen..emel saya ana90_komet@yahoo.com

    BalasPadam
  97. BERMINATLAH NAK JADI AGEN...MCM MANA?PM SAYA ashila85@gmail.com

    BalasPadam
  98. salam..saya agent JSD.tapi sekarang saya nak dapatkan stok Jamu Aku Dara untuk customer saya.boleh tak bagi info macamana saya boleh dapatkan stok?norhaniza_zainon@yahoo.com

    BalasPadam
  99. Slm..blh x info sy cmna nak jd egent JSD ni..tq..idafarid4f@yahoo.com

    BalasPadam
  100. berminat untuk jadi agen sulaimansuriahanum@yahoo.com

    BalasPadam
  101. Berminat utk menjadi pengedar .....tq....ucu_o5@yahoo.com

    BalasPadam
  102. sy berminat utk jd pengedar..plz email untuk maklumat lanjut.arewa_khai88@yahoo.com. tq :)

    BalasPadam
  103. Saya berminat nak jadi agen email jjjjjjita@gmail.com 0147064575 bagaimana?

    BalasPadam
  104. saya berminat untuk menjadi ejen..boleh pm detail ke email saya ; safhd@yahoo.com

    BalasPadam
  105. Sy pn bminat nk jd ejen..tlg pm detail ke email sy..anazlynn@gmail.com or whatapss 0199249134

    BalasPadam
  106. sy berminat nk jadi agen. please email zawatil@gmail.com

    BalasPadam
  107. bminta jd agen, e-mail saya caacaa79@yahoo.com

    BalasPadam
  108. mcm mana nak jd agen.. email sya ctzone@live.com

    BalasPadam
  109. sy berminat nak jadi agen.. email saya farah.leonardo@gmail.com

    BalasPadam
  110. Saya nak jadi agent.. Zekazzumar@yahoo.com

    BalasPadam
  111. Saya berminat nak jadi egent tlg email saya...
    noorjuliawani84@gmail.com
    From kuching,sarawak

    BalasPadam
  112. Sy berminat nk jadi agent JSD...
    plz email sy...zulina2011@gmail.com

    BalasPadam
  113. Saya pon berminat nk jadi agent JSD...
    tomomg email sy DI rosmiza.rosli@gmail.com

    BalasPadam
  114. saya minat jadi agen.email sy hsnurulhuda@yahoo.com

    BalasPadam
  115. email kn sy macam mana nk jadi agent ??
    flora_farrah@yahoo.com

    BalasPadam
  116. email saya mcm mn nak jadi ejen :marina_stvsgroup@yahoo.com

    BalasPadam
  117. mcm mana nk jd agen? tlg email zeeavee3011@gmail.com

    BalasPadam
  118. Saya ingin jd agen pengedar / stokis JSD email saya vivie.phill@gmail.com or sms saya 01114028807..

    BalasPadam
  119. Macamana nk jd agen. Tlg email kpd sya di abzanariah@yahoo.com
    Tqvm.

    BalasPadam
  120. Saya nak jadi agent pls email kat saya iza_mie2005@yahoo.com

    BalasPadam
  121. saya berminat menjadi ahli sila email kpd.saya asnita.rayyan@gmail.com

    BalasPadam
  122. saya berminat untuk menjadi agen email saya kejoran9@yahoo.com

    BalasPadam
  123. saya berminat menjadi ahli sila email kpd.saya girl_6121@yahoo.com

    BalasPadam
  124. Saya berminat menjadi agen,
    sila emailkn kpd sy (zie_ha@yahoo.com.my)
    Thanks.

    BalasPadam
  125. Saya ingin menjadi agen
    Sila emailkn kpd sy zie_ha@yahoo.com.my
    Thanks

    BalasPadam
  126. Saya ingin menjadi agen Sila emailkn kpd sy puterinurazura@gmail.com
    Thanks

    BalasPadam
  127. Saya dh jdi ahli..mcm mana nk jd agen email saya asnita.rayyan@gmail.com

    BalasPadam
  128. Salam cik..saya berminat mau jadi ahli jak..bukanlh agen atau stokis..mau jadi member coz serasi ngan produk nie..just utk sendiri pakai..bo gtau kh kt email saya idah_erniza87@yahoo.com..terima kasih cik

    BalasPadam
  129. Salam... saya nickey amat bminat nak jd ejen... plz email sya cranya... nickeyajaya@gmail.com atau sms/watsapp 0143503441

    BalasPadam
  130. Salam. Saya berminat mau jadi ahli (untukkegunaan sendiri) sebab saya sangat serasi dengan produk.

    Namun, jika ianya tidak boleh, bagaimana pula caranya untuk saya menjadi agen? Sila emailkan ke swahida@yahoo.com.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  131. Salm..Mcm mne nk dftr agen blh wssup x? 0184005249

    BalasPadam
  132. mcm mna nak jd ejen?.. whatsapp saya 0143532350

    BalasPadam
  133. Sy mau jadi ejen susuk darah,macam mana ya????
    Whatsapp sy 014 6544963
    Email shen.dion@gmail.com

    BalasPadam
  134. salam..sy minat jadi ejan JSD,macam mana ya ??? sy di tinggal sandakan sabah
    whatsapp; 0143532350
    email; sabriatiumi@gmail.com

    BalasPadam
  135. Assalam.. Saya brminat utk jd pengedar JSD.. Boleh tk emel saya ellyjuliana@gmail.com atau whatsupp 0199269244

    BalasPadam